Αρχική/Συχνές Ερωτήσεις
Συχνές Ερωτήσεις2022-09-01T19:52:54+03:00

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις για τις πιο συχνές ερωτήσεις σας.

Σε τι τύπο αρχείου παραδίδεται τη μαγνητοφώνηση / ηχογράφηση ή το ηχογραφημένο μήνυμα για τηλεφωνικό κέντρο?2022-09-01T19:59:45+03:00

Τα αρχεία, κατόπιν συνεννόησης, παραδίδονται σε μία ή περισσότερες μορφές όπως wav , mp3 , m4a ή aac ανάλογα με την ποιότητα που θέλετε να έχετε.

Παραδίδεται σε ηλεκτρονική μορφή ή σε κάποιο μέσο αποθήκευσης το ηχογραφημένο μήνυμα για τηλεφωνικό κέντρο?2022-09-01T19:58:13+03:00

Τα αρχεία παραδίδονται σε ηλεκτρονική μορφή όμως υπάρχει και η δυνατότητα αποθήκευσης σε δικό σας μέσω όπως σκληρό δίσκο ή USB Flash. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα με επιπλέον χρέωση να εγγραφούν σε CD/DVD και να σας αποσταλούν με courier.

Μπορώ να ακούσω το ηχογραφημένο μήνυμα για τηλεφωνικό κέντρο και να ζητήσω επανάληψη εγγραφής?2022-09-01T19:57:20+03:00

Οι εκφωνήσεις δεν απέχουν από τα δείγματα που ακούσατε στην ιστοσελίδα μας κατά την επιλογή της φωνής. Αν και πάλι επιθυμείτε να ακούσετε το αρχείο για να το εγκρίνετε ή να ζητήσετε επανάληψη εγγραφής τότε θα πρέπει να είστε διαθέσιμος online (όχι με φυσική παρουσία) κατά τη διαδικασία εγγραφής ώστε η επικοινωνία μας να είναι άμεση και όχι ετεροχρονισμένη.

Μπορεί να υπάρχει και μουσική υπόκρουση στο ηχογραφημένο μήνυμα για τηλεφωνικό κέντρο?2022-09-01T19:55:22+03:00

Μπορείτε να επιλέξετε όποια μουσική Copyright Free θέλετε από τις διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας ή να μας αποστείλετε εσείς ένα αρχείο με όποιο τραγούδι επιθυμείτε.

Τίτλος